Jelentős magyar elismerésről a 85 ország szakembereit tömörítő IPRA 2001. évi kongresszusán, október 17-én Berlinben döntöttek. Környezetvédelmi kategóriában a 2000. év legjobb programjáért nyerte el a Noguchi Kft. az Oscart a tiszai cián-szennyezés nyomán végzett kommunikációs munkájáért, a "Három millió hal a halott Tiszáért" című programmal.
A Noguchi a kategória-díjon felül megkapta a feljövőben lévő piacok - Ázsia, Afrika, Dél-Amerika, Kelet-Európa - legjobb PR-cégének járó elismerést is, a FrontLine 21 díjat, egy brazil cég mögött másodikként.
Décsi Ágnes, a társaság ügyféligazgatója elmondta: a tervek szerint az öt éve működő társaság idei éves árbevétele eléri a 330 millió forintot, szemben a tavalyi 269 millióval. Az IPRA számításai szerint a magyar reklámpiac éves forgalma mintegy 3 milliárd forint, ebből a Noguchi 10 százalékot meghaladó mértékben részesedik.
(MTI)
Ajánlat:
Nemzetközi Public Relations Szövetség
Noguchi and Peters Communications