A BAT működési eredménye 8 százalékkal javult. A szeptemberi amerikai terrortámadások nemigen befolyásolták a cégcsoport üzletmenetét, bár növelték a bizonytalanságot. Az igazgatótanács azonban biztos benne, hogy az üzlet rossz időkben ugyanúgy fejlődhet, mint jó időkben - mondta el kedden Martin Broughton, a csoport elnöke Londonban.
A négy fő márka, a Pall Mall, a Lucky Strike, a Dunhill és a Kent értékesítése az első kilenc hónapban 9 százalékkal, a többié pedig 2 százalékkal bővült. A térségek közül elsősorban az amerikai-csendes-óceáni piacon és Európában javult az értékesítés. Az Egyesült Államokban a BAT a harmadik a piacon, ott kissé csökkent az értékesítés, de a BAT keddi közleménye szerint ott is "bíztató jelek vannak a piacon".
Kedd délelőtt a BAT 5,9495 font volt a londoni értéktőzsdén, 8,95 pennyvel drágább a hétfői zárónál.
(MTI)
Ajánlat:
Korábban:
Növelte második negyedévi profitját a British American Tobacco
(2001. július 31.)