A forgalom ugyan folyamatosan változik, az online banki szolgáltatást azonban egyre többen veszik igénybe. Nem volt azonban akkora tumultus, mint azt korábban reméltük volna - mondta el az Üzleti Negyednek Lovász Attila, az e-Bolt online áruház cégvezetője.
Éves viszonylatban az e-Bolt forgalma kétszerese a tavalyi év azonos időszakában mért adatnak. A további fejlődés nagyban függ az országos fogyasztási volumenek alakulásától, arra azonban számítunk, hogy a forgalom továbbra is megbízhatóan növekszik majd - tette még hozzá Lovász.
Az amerikai online kereskedők is kiváló eredménnyel végezték az évet. Az Amazon.com kiskereskedelmi céghez december 21-ig mintegy 37,9 millió árucikket rendeltek meg. Ebből 10 milliónál is többet az államokon kívülről rendeltek. A Yahoo! hálaadástól karácsonyig 86 százalékos forgalomnövekedést regisztrált - ez 10,3 milliárd dollárt jelent. Az MSN online forgalmazó cég pedig 56 százalékkal nyújtott jobb teljesítményt, mint az előző év azonos időszakában (5,6 milliárd dollár). |
A Fókusz online könyváruház forgalma ugyancsak szépen gyarapszik. A forgalom július óta jellemzően minden hónapban a duplája, vagy több a tavalyi évben mért adatnak. Az idei decemberi adatokkal még nem rendelkezik a cég, de az előzetes kalkulációk a forgalom megháromszorozódásáról mesélnek. Ez bruttó 8 millió forint forgalmat jelent - mondta az Üzleti Negyednek Papp Miklós, a Fókusz online vezérigazgatója.
A Fókusznál napi ötven-száz megrendelést regisztrálnak. Papp Miklós külön kiemelte, hogy a karácsonyi napok alatt (december 24-től 27-ig) is érkeznek a megrendelések a céghez. A Fókusz, csakúgy mint az e-Bolt a forgalom további megbízható növekedésére számít.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
Online vásárlási szokások
(2001. május 23.)