A reklámpiac tavalyi mélyrepülését a világ második legnagyobb reklámcég, a WPP vállalatfelvásárlásai segítségével ellensúlyozni tudta: a cég forgalma 35 százalékkal, 4 milliárd fontra bővült, míg nyeresége 11 százalékkal 271,2 millió fontra nőtt 2001-ben, éves összevetésben - közölte a Bloomberg hírügynökség.
A társaság tavaly 30 vállalatot - köztük a Young & Rubicam ügynökséget - vásárolt fel a reklámpiac világméretű szűkülésének ellensúlyozása érdekében. A cég papírjainak árfolyama tavaly 18 százalékkal csökkent, és a részvények a keddi kereskedés során 4,2 százalékot veszítettek értékükből.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
A reklámpiacot a televízió és az írott sajtó uralja
(2001. október 28.)
A hazafias reklámok megmenthetik a hirdetési piacot
(2001. szeptember 26.)