Joe Biden 2024. 01. 23.
Vérfürdő Hollywoodban: több száz dolgozót bocsátanak el a gazdasági helyzet miatt
Kevés a néző, sok a kiadás.
Kevés a néző, sok a kiadás.
Nem kér enni és nem kavar botrányt, óriási pénzt keres vele a modellügynökség.
A digitális reklámok részaránya 2022-ben már meghaladhatja az 55 százalékot.
Tovább csökken a hagyományos médiumok szerepe, miközben a digitális reklámok aránya nő.
Magyarországon is jelentős mértékben emelkedett a mozis reklámokra fordított összeg.
7,77 százalékos volt a magyar reklámpiac növekedése 2018-ban.
Már a második legnagyobb a régióban.
A teljes sajtópiaci bevétel 106,78 milliárd forint volt.
Egyszerűsödik a korábbi programozott értékesítési folyamat.
A közösségi szektor részaránya az online reklámpiacon belül is növekedni fog.