A vállalat nettó bevétele 664 millió euróra emelkedett, az egy évvel korábbi 557 millió euróról, ez egy részvényre levetítve 47 eurócentes növekedésnek felel meg. A Bloomberg által megkérdezett elemzők 649 millió eurós bevételt valószínűsítettek. A Peugeot Citroen forgalma 14 százalékkal nőtt ebben az időszakban, és 24,6 milliárd eurót tett ki. A cég az idei évben stagnáló, vagy kis mértékben növekvő működési nyereséget vár.
Az autógyártó nyugat-európai piaci részesedése - a rivális Renault rovására - 13,1 százalékról 14,4 százalékosra nőtt, amit a Peugeot 206 és 307, valamint a Citroen Xsara Picasso egyterű iránti kereslet emelkedése okozott. Idén az eladások további növekedésére számít Jean-Martin Folz, a társaság vezérigazgatója, miután 2002-ben hat új modell kerül piacra.
A Peugeot Citroen részvényeinek árfolyama 1,47 eurós növekedést követően 47,38 euróra nőtt. A papírok idén eddig 0,8 százalékot veszítettek értékükből.
(Üzleti Negyed)
Ajánalt: