A befektetők által örömmel fogadott hírre a Lastminute részvényeinek árfolyama 2,75 penny-t emelkedett 88 penny-re a pénteki kereskedési napon. Az utazási ajánlatokat, illetve különböző kulturális-, és sport-programokat kínáló portál a ’90-es évek internet-robbanása idején jött létre. A társaság részvényeinek árfolyama kezdetben az 5 fontot is elérte, az internet-lufi kidurranása után azonban a papírok értéke tavaly októberben elérte a 20 penny-s minimumot.
A Lastminute közölte, hogy a rivális Travelselect.com áprilisi felvásárlását követően további akvizíciókat tervez.
A Lastminute.com regisztrált ügyfeleinek száma március végére elérte az 5 milliót, ami 40 százalékkal több az egy évvel korábbinál, a portálon értékesített szolgáltatások száma pedig több mint 30 százalékkal 360 ezerre nőtt.
(Üzleti Negyed
Ajánlat:
Utazás
(Az Üzleti Negyd rovata)