Vágólapra másolva!
A Gfk előzetes adatai szerint az idei év első két hónapjában a napi fogyasztási cikkek forgalmának növekedését is meghaladta a szeletes csokoládé eladásainak bővülése - adta hírül a Napi Gazdaság.
Vágólapra másolva!

A tapasztalatok szerint általában húsvét előtt ugrik meg a szeletes csokoládék iránti kereslet, majd télvíz idején tetőzik. Az idei évben azonban már az év első két hónapjában nagy volt a csokoládék forgalomnövekedése.

Különböző édességek kedveltsége (százalékban)

Termék

1989

1997

2001

Csokoládé

42

56

60

Sütemények és torták

53

65

71

Kekszek és rágcsálnivalók

48

58

63

Fagylalt

45

55

56

Jégkrém

Nincs adat

51

51

A háztartások csokoládé-fogyasztásának változása (százalékban)

Termék

Mennyiségben

Értékben

Szeletes csokoládé

+ 3

+ 7

Táblás csokoládé

- 5

- 1

/forrás: Gfk/

A tavalyi év alatt a háztartások több mint 20 milliárd forint értékben, 15 ezer tonnánál is több csokoládét vásároltak. Ennek 55 százaléka szeletes volt, a többi táblás.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

GfK

Korábban:

A karácsonyi édességek versenyéből kiszáll a Nestlé
(2001. december 17.)

Nem hiányzik a könyvtárából?

Mester Sándor: Multimóka - Nemzetközi cégek alulnézetből

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!