A tapasztalatok szerint általában húsvét előtt ugrik meg a szeletes csokoládék iránti kereslet, majd télvíz idején tetőzik. Az idei évben azonban már az év első két hónapjában nagy volt a csokoládék forgalomnövekedése.
Különböző édességek kedveltsége (százalékban)
Termék |
1989 |
1997 |
2001 |
Csokoládé |
42 |
56 |
60 |
Sütemények és torták |
53 |
65 |
71 |
Kekszek és rágcsálnivalók |
48 |
58 |
63 |
Fagylalt |
45 |
55 |
56 |
Jégkrém |
Nincs adat |
51 |
51 |
A háztartások csokoládé-fogyasztásának változása (százalékban)
Termék |
Mennyiségben |
Értékben |
Szeletes csokoládé |
+ 3 |
+ 7 |
Táblás csokoládé |
- 5 |
- 1 |
/forrás: Gfk/
A tavalyi év alatt a háztartások több mint 20 milliárd forint értékben, 15 ezer tonnánál is több csokoládét vásároltak. Ennek 55 százaléka szeletes volt, a többi táblás.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat:
Korábban:
A karácsonyi édességek versenyéből kiszáll a Nestlé
(2001. december 17.)
Nem hiányzik a könyvtárából?