Az Interactive Advertising Bureau adatai szerint idén az első félévben az online reklámok összeladási értéke 3,3 milliárd volt, ami 11 százalékos javulás tavalyhoz képest 11 százalék.
Egyre népszerűbb reklámhordozó a direkt mail
Amerikában a megkérdezett marketingszakemberek közel fele (42 százalék) a direkt mailt nevezte meg mint legjobb médiumot, hogy kiderüljön egy beruházás megtérülő lesz-e vagy sem. A második helyen az internet végzett (19 százalék) mint hirdetési eszköz - derül ki a Lightspeed kutatócég felméréséből.
A neves reklám- és marketingpiaci lap, az Advertisting Age megbízásából készült felmérés szerint a direkt mail toronymagasan vezet a médiumok között, messze maga mögé utasítva olyan reklámhordozókat, mint a magazinok (7 százalék) napilapok (3 százalék) vagy a rádió (2 százalék). A felmérést idén augusztus és szeptember között végezték el, 222 marketingszakember bevonásával.
A kutatás eredménye nem lepete meg a reklámpiaci szakembereket, ugyanis a direkt mail az egyik legelfogadottabb reklámhozdozó amerikában; a vevők leginkább így szeretnek információt gyűjteni különböző termékekről, szolgáltatásokról.