Az idén az első félévben a hazai online hirdetési piac 1,483 milliárd forintos forgalmat ért el, a növekedés 36 százalékos a 2004 első félévihez képest - jelentette be Weyer Balázs, az [origo] főszerkesztője és Mester Sándor, az Origo értékesítési igazgatója szerdai sajtótájékoztatójukon Budapesten.
A piacvezető online médiumok, a T-Online Magyarország által kiadott [origo], az Index,a Ringier Online, a Sanoma Online, a Habostorta, a Portfolio.hu és a Házipatika a T-Online becslései szerint a hazai online hirdetési piac 65-70 százalékát bonyolítják.
A teljes hazai hirdetési piac az idei első félévben egy számjegyű növekedést ért el, s Magyarországon is számítani lehet arra, hogy a nyugat-európai tendenciákat követve az online hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hirdetési piacból.
A teljes napi internet-forgalom Magyarországon a hét elején elérte az 1,476 milliót.
E hét elején újabb csúcsot döntött az [origo] napi látogatottsága, s elérte a 721 ezret - mondta Weyer Balázs. Szeptemberben egy munkanapra átlagosan 674 ezer [origo]-látogató jutott, a kisebb forgalmú hétvégi napokat is beszámítva az elmúlt hónapban naponta 607 ezer látogató kereste fel az oldalakat.
Az [origo] több új fejlesztést hajtott végre oldalain: bevezette a fordítószolgáltatást, s az Expresszel kötött stratégiai együttműködése alapján apróhirdetési rovatot, a Jobpilot-tal közösen pedig álláskereső rovatot indított.
[origo]/MTI