A kiszivárgott hírek szerint azonban Széles titoktartási nyilatkozatot írt alá, február elejéig így nem sokat lehet tudni az ügyletről - írja a Napi Gazdaság. A vállalkozó egyébként hosszú időn keresztül, többször is megpróbálta visszaszerezni az egykori autóbuszgyárat, ám a tárgyalások nem hoztak eredményt. Az Ikarusbus Rt. vezetői 2003 augusztusában jelentették be, hogy bezárják székesfehérvári gyárukat.
A magyar piac folyamatos hanyatlása és a külföldi kereslet hiánya - még a cég olyan hagyományos "vadászterületein" is, mint Oroszország - késztették az Ikarusbus-csoportot erre a lépésre, legalábbis akkor ezzel indokolták a döntést.
A székesfehérvári gyár az Ikarus márkájú helyközi buszok és autóbuszok hagyományos termékskáláját gyártotta, ám a cég rendelés-állományának folyamatos visszaesése miatt 2002 tavaszától fokozatosan leépítette dolgozóinak számát, majd 2002 novemberétől felfüggesztette a termelést.
Szélesnek egyébként - pontosabban a hozzá kapcsolódó Műszertechnika Holding Rt.-nek - már jó ideje van egy Hungarian Bus Kft. névre hallgató vállalkozása, amelynek kapcsán szintén többször felvetődött, hogy e cég égisze alatt kezd autóbuszok gyártásába a vállalkozó.
Egy időben már arról is hallani lehetett, hogy a Hungarian Bus által készítendő járműveket Nova fantázianévvel hoznák forgalomba