Németországból is jöttek Ikarusok a tapolcai találkozóra
Nem csupán kívül-belül lehetett megcsodálni az Ikarusokat, de utazni is lehetett velük.
![](https://cdn.origo.hu/2024/05/NhMXuQFiigUDZ8iSWBONBZbwc5QDjNV6NJeh0yLq-h0/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2EwNTNlNzQ4YzA2MjRkNjk5MGYxMzQ4NDgwY2JmOTY4.webp)
Nem csupán kívül-belül lehetett megcsodálni az Ikarusokat, de utazni is lehetett velük.
A buszt 15 ezer munkaóra ráfordításával újították fel.
A 280-as szériaüzemének 50. évfordulójára a vállalat restaurálta a típus egyik elsőszériás, 1973-as példányát.
Újra fénykorát élheti a világhírű Ikarus.
A matuzsálemi korú Ikarus 60-asra csak a végállomásokon lehet felszállni.
Régi képeken pillanthat be a szocialista járműgyártás világába, amit robotok helyett még szakik uraltak.
Régi képeken pillanthat be a szocialista járműgyártás világába, amit robotok helyett még szakik uraltak.
Az Aeropark repülőmúzeumban tartott seregszemlén 60 éve gyártott buszokat is kiállítottak.
A gyűjtemény két legújabb darabja egy Ikarus 256.50 és egy Csepel 258K.