Szeptember közepén zárulnak le a tárgyalások egy belga befektetői csoporttal, amely a Benelux államokban, illetve Portugáliában és Spanyolországban forgalmazza majd a magyar terméket, írja a Világgazdaság. Görögországba már egy hónapja megérkezett az első szállítmány, októbertől görög nyelvű címkével árulják majd az üdítőitalt. A disztribútor partner az első évben egymillió palackos forgalomra számít. Végső fázisban vannak a tárgyalások egy amerikai forgalmazóval is. Megállapodtak továbbá négy gyártóval, amelyek, ha az ottani igények szükségessé teszik, elindítják a termelést.
A Perfect Fond üdítőitalát áprilisban kezdték forgalmazni Magyarországon, a hazai piacon idén 350-400 ezer dobozos értékesítéssel számolnak a vállalatnál. A 2004-ben alakult, kecskeméti központú cég eddig mintegy negyvenmillió forintot fordított az új üdítőital kifejlesztésére, ebben az évben pedig legalább 150 millió forintos bevételt várnak.