Továbbra is tartja első helyét a magyar biztosítási piacon az Allianz. A múlt évi díjbevétele 179 milliárd forintot tett ki, amely 4 százalékkal több a 2005. évinél. A második helyen a Generali-Providencia (16 százalékos növekedéssel 123 milliárd forintos díjbevétel), míg a harmadikon az ING áll (37 százalékos - 116 milliárd). A negyedik helyezett az OTP Garancia (6 százalék - 80 milliárd), ötödik az Aegon (5,4 százalék - 75 milliárd), míg hatodik az Uniqa (57 százalék - 54 milliárd). A biztosítási piac teljes díjbevétele 830 milliárd forint volt 2006-ban.
Az életbiztosítások területén az ING vezet, mivel a teljes 116 milliárdos díjbevétele ebből származik. Övé a piac 29 százaléka. Az életbiztosítási piacból mindössze további három biztosító tudott 10 százalékot - alig - meghaladó részesedést elérni. Ezek: az Aegon, a Generali-Providencia és az OTP Garancia. Az összesített 420 milliárdos életbiztosítási díjbevételből a folyamatos díjas 244 milliárd forintot tett ki (a maradék egyszeri, illetve eseti díjas biztosítás).
A nem élet jellegű biztosításoknál a következő a sorrend az élen: Allianz (154 milliárd forint), Generali-Providencia (80,8 milliárd) és OTP Garancia (34,6 milliárd). A teljes nem élet jellegű díjbevétel 403 milliárd forint volt 2006-ban. Ennek gyakorlatilag harmadát teszik ki a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (kgfb) díjbevételei. A casco biztosításokból 105 milliárd bevétel keletkezett, vagyis az autósok adják a nem élet jellegű díjbevétel 58 százalékát. A tűz és más elemi kockázatokra kötött biztosításokból 69 milliárd forint, míg az egyéb vagyoni kockázatokra kötöttekből 51 milliárd díjbevétel származott a múlt évben.