A Heinekennél, az árbevételt tekintve a világ negyedik legnagyobb söripari csoportjánál az üzemi eredmény 12,7 százalékkal, 1,6 milliárd euróra, az árbevétel 9,6 százalékkal, 11,8 milliárd euróra nőtt. Elemzők 1,6, illetve 1,9 milliárdot vártak. Az adózott eredmény 10,7 százalékkal 930 millió euróra nőtt. A sörtermelés 119 millió hektoliterről 132 millióra emelkedett. A társaság két számjegyű növekedést tudott elérni az üzemi eredményének 70 százalékát kitevő, telített európai és amerikai piacon.
A társaság idén az adózott eredmény 10-13 százalékos növekedését várja, bár figyelmezet, hogy a nyersanyagárak - árpa, alumínium - idén 7-8 százalékkal meghaladhatják a tavalyit.
A Heineken magyarországi érdekeltsége, a Brau Union Hungária Sörgyárak Nyrt. honlapján található legfrissebb gyorsjelentés szerint 2006 második félévében a belföldi értékesítés nettó árbevétele 42 519 millió forint volt, a növekedés 2821 millió forint, azaz 7,1 százalék az előző évi adathoz képest. Az üzemi üzleti tevékenység eredménye 2864 millió forint volt, ami 1562 millióval meghaladja az előző évben elért eredményt. Az adózás előtti eredmény 3144 millió forintot tett ki, jelentősen meghaladva az előző évi eredmény dupláját.
Tavaly a teljes magyar sörpiac forgalma enyhén növekedett, 7 556 000 hektoliterre. A Brau Union Hungária 2 188 000 hektoliter sört értékesített, az eladás 85 ezer hektoliterrel, 4 százalékkal növekedett az elmúlt évhez képest. Ebből az export sörértékesítés 64 000 hektoliter volt Szlovákiába, Horvátországba és Csehországba, a cégcsoporthoz tartozó leányvállalatok részére, . A cég piaci részesedése 28,1 százalék a teljes magyarországi értékesítést tekintve.