A PPR előzőleg megvásárolta a Puma 27,14 százalékát a cég főrészvényesétől, a Mayfair Beteiligungsfondsgesellschaftól részvényenként 330 euróért, majd ugyanezen az áron ajánlatot tett a többi részvényre is.
A PPR tavaly 31,5 százalékkal 698 millió euróra növelte az adózott eredményét a 2005-ös 531 millióról. Az üzemi eredménye 19,9 százalékkal 1,275 milliárd euróra gyarapodott 1,063 milliárdról, a forgalma 5,9 százalékkal nőtt, 17,931 milliárd euróra 16,938 milliárdról.
A PPR-é egyebek közt a Gucci és az Yves Saint-Laurent márka is.
A Puma tavaly 263,2 millió eurós adózott eredményt ért el, 7,9 százalékkal kevesebbet a 2005-ös 285,8 milliónál. Az üzemi eredménye szintén 7,9 százalékkal csökkent, 366,2 millió euróra 397,7 millióról. A forgalma 15,4 százalékkal 2,755 milliárd euróra emelkedett 2,387 milliárdról, elmaradva a 2005-ös, 18,4 százalékos növekedéstől. A forgalom növekedése évek óta lassul, 2002-ben még 36,4 százalékkal haladta meg a 2001-est.
A profit csökkenését az új termékekhez szükséges beruházásokkal, a terjeszkedéssel, a reklámkampányokkal és a gyenge hazai piaccal magyarázzák. Pedig a futball-világbajnokságtól sokat remélt, sőt, végül győzött is a Puma az Adidas felett: a Puma szponzorálta a győztes olasz válogatottat, az Adidasnak csak a második helyezett francia csapat jutott.