A Goodyear 4,9 milliárdos rekordforgalmat bonyolított le 2007 második negyedévében, ami 4 százalékos növekedést jelent az előző évihez képest.
Az új üzlet- és termékfejlesztés, valamint költségcsökkentés jó stratégiának bizonyult. 2006 második negyedévéhez képest az idén a vállalat mind az öt regionális gumiabroncs-üzletága magasabb működési árbevételt ért el. A bővülés a nyersanyag-költségek 55 millió dolláros növekedését is ellensúlyozni tudta.
A csoport árbevételéből 436 millió dollár volt a Goodyear kelet-európai, közel-keleti és afrikai értékesítési eladása, ami 14 százalékos növekedést jelent. Az eredmény új abszolút rekordot jelent. Az emelkedés elsősorban az átalakított árképzésnek és termékskálának, valamint közel 14 millió dollárnyi, valutatranzakcióból származó bevételnek köszönhető.