A bevétel-növekedés nagyban köszönhető annak, hogy Szentkirályon 1,5 milliárd forintos beruházással megduplázták gyártókapacitásukat, illetve sikeres volt a Sió-Eckes Kft.-vel 2006-ban - a disztribúciós csatornák kiszélesítésére - létrejött megállapodás.
A cég tavaly 138 millió liter ásványvizet adott el, szemben a 2006-os 115 literrel, terveik szerint ez a szám az idén 165 millió lesz. A Szentkirályi értékesítésének 54 százalékát a szénsavmentes, 46 százalékát a szénsavas vizek teszik ki. A közlemény megjegyzi, hogy 2007 decemberében és 2008 januárjában a Szentkirályi már piacvezető lett Magyarországon.
A cég 2008 második felében egy 8000 négyzetméter alapterületű logisztikai központ és üdítőgyár kialakítását tervezi, illetve a tavalyi 3 százalékos export mennyiségét 10 százalékra kívánja emelni két éven belül.
A közlemény szerint a magyarországi ásványvízpiac 2007-ben - 880 millió liter értékesített mennyiséggel - 12 százalékos növekedést ért el az előző évhez viszonyítva, forgalma 43 milliárd forintot tett ki, ami 15 százalékos növekedés. A Szentkirályi ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon.