Az ACNielsen adatai szerint 2007 decemberében és 2008 első hónapjában a Szentkirályi ismét átvette a piacvezetői ásványvízmárka pozícióját versenytársától, és idén közel 6 milliárd forintos bevételt tervez.
A magyarországi ásványvízpiac 2007-ben mennyiségben12 százalékos, értékben pedig 43 milliárd forintos forgalommal 15 százalékos növekedést ért el az előző évhez viszonyítva. Ehhez képest a Szentkirályi termékek forgalma értékben meghaladta a piaci átlagot. Ennek eléréséhez jelentősen hozzájárult a gyártókapacitás megduplázását lehetővé tevő másfél milliárdos beruházás Szentkirályon.
Az új gyártósor gyors üzembeállítása meghozta a várt eredményt: 2007 júliusában már közel 20 millió liter Szentkirályi ásványvizet értékesítettek, bár még így is nagyobb volt a fogyasztói igény, mint amennyit az adott időszakban ki tudtak szolgálni.
Az európai trendnek megfelelően 2007-ben Magyarországon is az összes értékesített ásványvíz mennyiség több mint fele szénsavmentes volt.