A lemezt akkor látták utoljára, amikor a bank southamptoni képviseleténél átadták a futárnak, akinek az volt a feladata, hogy elvigye a küldeményt az HSBC központjába. A cd-n a bank közleménye szerint csak az ügyfelek neve, születési dátuma és az általuk kötött életbiztosítások fajtája szerepelt, sem számlaszámot, sem társadalombiztosítási számot, sem bármilyen egyéb pénzügyi adatot nem tartalmaztak a róluk készült fájlok.
A brit pénzpiaci felügyelet értesítést kapott az adatvesztésről, és minden bizonnyal kivizsgálja az ügyet. Ennek eredményét némi aggodalommal várhatják az HSBC-nél, ugyanis tavaly a Nationwide takarékszövetkezet és a Norwich Union biztosítótársaság magas büntetésben és nyilvános dorgálásban részesült azért, mert nem kezelte kellő figyelmességgel az ügyfeleiről rendelkezésére álló információkat - olvasható a Napi Gazdaságban.