A 21 egységből álló áruházlánc üzleteiben a pénzügyi év során 16 millió látogató fordult meg, a vásárlók száma 8,3 millió volt.
Reiter László elmondta: a lakossági fogyasztás stagnálása ellenére az OBI változatlanul intenzív, kétszámjegyű forgalom-bővülésre számít.
A 2007/2008-as üzleti évben a társaság három új áruházat nyitott, ezek Szekszárdon, Nyíregyházán és Sopronban működnek. A következő pénzügyi évben legalább 2 új áruház megnyitását tervezik, az egyik Szegeden, a másik pedig Kecskeméten lesz.
Az ügyvezető igazgató elmondta: a négy fő terület - kertészet, lakáskultúra, szerszám és építőanyag - közül legnagyobb mértékben, 2,2 százalékponttal csökkent az építőanyag forgalmi részesedése. Ezzel szemben 1,1 százalékponttal nőtt a kertészet, és 0,5-0,6 százalékponttal a másik két terület részesedése.
Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. A társaság 6 budapesti és 15 vidéki áruházban, 150.000 négyzetméter eladótéren, 1.760 munkatársat foglalkoztat.
A Hamburgban alapított cégcsoport a 2006/2007-es üzleti évben 5,8 milliárd euró forgalmat bonyolított le.