A tőkeértéket tekintve a világ második számú abroncsgyártója - a japán Bridgestone után - "a problémákkal teli és nehéz világgazdasági környezetben" 708 euró üzemi eredményre tett szert, ez 17,8 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál. Elemzők 786,5 millió eurót vártak.
A nettó bevétel 1,9 százalékkal 8,239 milliárd euróra csökkent - változatlan árfolyamon 4,2 százalékkal nőtt -, az adózott eredmény 1,4 százalékkal 430 millió euróra fogyatkozott.
Elsősorban a nyugat-európai piacokon csökkent erőteljesen a kereslet májusban és júniusban, hosszabb távon azonban jónak tartja a vállalat vezetése az abroncspiac kilátásait, ezért nem változtatott a 2010-ig szóló előrejelzésén.
A Michelin tájékoztatása szerint a csoport piaci részesedése 17,2 százalék, ugyanannyi, mint a Bridgestone-é, a Goodyearnek 16 százaléka van.