A Bloomberg szerint a Toyota profitja 28 százalékkal esett, és 353,7 milliárd jent (3,2 milliárd dollárt) tett ki, ami a várakozásoknál (329 milliárd dollár) még így is jobb eredmény. Egy évvel ezelőtt még 491,5 milliárd volt ugyanebben a negyévben a japán cég nyeresége. Az eladások 4,7 százalékkal estek, 6,2 ezer milliárd jenre.
Az észak-amerikai üzleti-üzemi eredmény 57 százalékkal esett, a rekord magasságba szökő olajárak miatt, ami visszanyomta a nagyfogyasztású autók iránti keresletet. A Toyota komoly piacokat veszített ezért riválisával, a szintén japán Hondával szemben, amely kisebb autókat gyárt és 8,1 százalékkal növelte nyereségét ugyanebben az időszakban. A Toyota konszern szinten mért működési nyeresége 39 százalékkal esett, 412,6 milliárd jenre (körülbelül 4 milliárd dollárra).