A Biztosítás.hu oldalán keresztül háromezer ügyfél váltott biztosítót az indulás óta, ami 50 százalékos növekedés az előző évhez képest. A legtöbben a Allianz Biztosítót választották, a második legjobb eredményt a piacra újonnan belépő Wabard érte el, majd a Genertel és a Posta Biztosító következik.
Nincs oka panaszra a Köbének és a Generalinak sem, a vidéki autósok körében az elmúlt évekhez hasonlóan népszerű az OTP és a Groupama, és viszonylag jó eredményt mondhat magáénak az Aegon is. A kampány során a K&H-csoport biztosítója mellett az Uniqa és az Union még számíthat néhány ezer szerződésre, de a rajt utáni adatok alapján valószínűsíthető, hogy az MKB, a Signal és a TIR idén a vesztesek táborába kerül.
A Biztositas.hu elemzése kiemeli, bár még a kampány elején járunk nem várható, az első két nap után kialakult sorrend komolyabb mértékben változna.
Kgfb-szerződések megoszlása az első háromezer kötés alapján
Az előző évek tapasztalatai alapján ugyanis valószínűsíthető, hogy azok a cégek, amelyek a táblázat második felében helyezkednek el idén is "nettó vesztők" lesznek, vagyis több ügyfél távozik tőlük, mint amennyi érkezik.
A Biztosítás.hu az [origo] biztosítás oldalainak szolgáltató partnere.