A Nano3 méter hosszú és 5 ülés van benne, de cserébe másra már nem is nagyon maradt hely. Hiányzik a rádió, a légkondicionáló és a légzsák is. Ennek ellenére sokakat csábít a lehetőség, hogy saját autójuk legyen. A kereslet akkora, hogy a Tata Motors most nem bír eleget legyártani a Nanoból.
Jelenleg 50 ezer autót tud legyártani a cég egy év alatt, jövő évben egy új gyár felépülésével még 250 ezer autóval tudják növelni évi kapacitásukat. Az új autókra április 9.-étől lehet rendelést leadni és az első darabok júliusban érkezhetnek meg a tulajdonosokhoz. - írta meg a BBC.
6 évre is beletelhet míg a Tata Motorsnak nyeresége lesz ebből a vállalkozásból, de mivel a potenciális piac hatalmas, ezért megéri kockáztatni. 3 év múlva az Egyesült Államokban is szeretnék bemutatni a modellt, ugyanúgy, mint Európában. Ezeken a kontinenseken viszont a Nanonak egy luxus verzióját forgalmaznák.
A Tata Motorsnak elkellenek a sikerek, mivel a cég ugyanúgy veszteségeket szenvedett el az elmúlt évben, mint az összes többi autógyártó. A veszteségek mellett a cégnek még 2 milliárd fontnyi tartozásai is maradt nyárról, amikor a Fordtól vásárolta meg a Jaguar és Land Rover márkákat.