Itt olvashatja a válság híreit!
A CNN készített interjút Fritz Henderson vezérigazgatóval, akitől azt kérdezték, hogy a válság hogyan befolyásolja cége mostani helyzetét az amerikai piacon, és hogyan látja a jövőt.
Henderson válaszai alapjában véve optimisták voltak. Szerinte az amerikai vásárlóknak mostanában a legfontosabb szempont, hogy autójuk benzinfelhasználása hatékony legyen. Ha ez teljesül, akkor nincs akadálya a SUV modellek értékesítésének se, azok is vonzóak lehetnek.
A hatékonyság azért fontos tényező a vezérigazgató szerint, mivel 4-5 év távlatában a nyersolaj hordónkénti ára tartósan 100-130 dollár között lesz. Emiatt nyílván meg fognak változni a vásárlók szempontjai, de a GM-nek van egy fogyasztói bázisa, amire tartósan építhet. Ez alapján eltökélte célja, hogy a mostani 20 százalékos piaci részesedését a cégnek feljebb tornázza.