Az Árukereső 2004-ben alakult, és az azóta eltelt öt évben Magyarország meghatározó ár-összehasonlító oldalává vált. A portált üzemeltető cég (árukereső.hu Kft.) az országhatárokon túl is működteti szolgáltatásait: Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Törökországban és Portugáliában működtet hasonló oldalakat.
Látogatóinak száma a hat országban havi szinten eléri a 3,5 millió főt, árbevétele 2008-ban 140 millió forint volt. Az Árukereső - webes kereskedő partnerei segítségével - lehetővé teszi a látogatók számára, hogy megtalálják az online kapható termékek közül a legkedvezőbb árút.
Ehhez az is szükséges, hogy a kereskedők az oldalon regisztrálják webshopjukat. A felhasználók pedig tapasztalataik megosztásával egymásnak is segítséget nyújthatnak a vásárláshoz.
Az online áruböngészésben további növekedési potenciált látó Allegro a mostani alku értelmében 75 százalékos tulajdonrészt szerzett a regionális elérésű Árukeresőben.
A lengyel székhellyel bíró csoport portfóliójában már most is több régióbeli ár-összehasonlító és aukciós site található, köztük a magyar Vatera és TeszVesz.