Hamarosan rá sem ismerünk majd a webáruházakra
Óriási fejlődés várható, és a mesterséges ügyfélszolgálat határozza majd meg az első benyomást.
![](https://cdn.origo.hu/2020/08/rNKblmf8xPl9f_N66OGI-WMFMUm5dPiLt5HYWCjPUbo/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2IyNjBhNWQ4ZWI1ZDQxOGFiNTIyYTg3ZGE2NDg5NGEw.webp)
Óriási fejlődés várható, és a mesterséges ügyfélszolgálat határozza majd meg az első benyomást.
Taroltak tavaly az online kereskedők, az internetező felnőttek több mint fele vásárolt tőlük.
Az ingyenes termékminta megrendelése végül rengeteg pénzbe kerülhet.
A vállalat körüli pénzek leírásához lassan kevésnek bizonyulnak a természetes számok.
Fontos, hogy minden kampányt tudatosan építsünk fel és mérjünk is. Hat tipp a sikerhez.
Nagy változás jön, a kereskedőknek egy hónapja maradt a karácsonyi roham előtt.
Akik exportban gondolkodnak, azoknak mindenképpen érdemes itt kezdeni.
7400 online értékesített terméket szállítanak házhoz országosan.
Az internetes vásárlások forgalma idén legalább 370-380 milliárd forintot tesz ki.
A netes vásárlás előtt a kereskedőnek mindenről tájékoztatnia kell a vásárlót.