A brit kereskedelmi vállalat beszámolója szerint az eladások összesen 4 százalékkal nőttek az előző negyedévhez viszonyítva, az általános fogyasztási termékeké 4,4 százalékkal emelkedett (ezen belül a ruházati termékeké 4,7, a háztartási cikkeké 2,7 százalékkal), míg az élelmiszerek esetében 3,5 százalékos volt a növekedés. ű
Éves összehasonlításban 2,8 százalékkal nőttek az előző év hasonló időszakához képest az értékesítések. Az általános fogyasztási termékeké 3,8 százalékkal, míg az élelmiszereké 1,8 százalékkal volt magasabb. A társaság piaci részesedése 70 bázisponttal 11,8 százalékra emelkedett a brit ruházatitermék-piacon. Az élelmiszerek kiskereskedelmi piacán ez az arány 3,9 százalék volt, 10 bázisponttal magasabb, mint az azt megelőző negyedévben. A vállalat decemberi 23-i 50 millió fontos élelmiszer-eladásával történelmi csúcsot döntött.