Minden üzletágban javítani tudta pozícióit a német Beate Uhse a harmadik negyedévben. Mivel a német cég az európai erotikapiac vezető vállalatának számít, ezért jó mutatója annak, hogyan teljesít az erotikaipar.
A társaság csütörtöki közlése szerint a sikeres negyedévnek köszönhetően az első kilenc hónapban már 1,3 millió eurót tett ki a működési eredmény az egy évvel korábbi 4,8 millió euró veszteséget követően.
Az elmúlt időszak átszervezései után a tervek szerint halad a társaság talpra állítása. A korábbihoz képest nagyobb hangsúlyt kap az internetes értékesítés, a kínálatban a fehérneműk és az erotikus játékszerek dominálnak, és újabban a női felhasználók felé nyit a társaság, miután az ügyfelek több mint fele nő.
Az árbevétel még enyhe csökkenést mutat. Az első kilenc hónapban 5,5 százalékkal 103 millió euróra esett a forgalom, de a tendencia javuló. A második negyedévben még 4,5 százalékkal, a harmadikban már csak 1,8 százalékkal esett a forgalom.