A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett Est Media Nyrt. azért függeszti fel az EXIT Magazin kiadását, mert "az ingyenes, kizárólag a reklámokból fenntartott lap a beszűkült magyar hirdetési piacon az utóbbi időszakban egyre nehezebb körülmények között működött" - áll a közleményben. Ráadásul az év első hónapjaiban a reklámköltés lényegesen alacsonyabb, mint az év későbbi részében.
Az EXIT az Est Media magyarországi portfóliójában a második számú programmagazin a Pesti Est után, de csupán nyomtatott formában és csak Budapesten volt elérhető. A döntésben az is szerepet játszik, hogy így a médiavállalat erőforrásait a nagyobb múltú és presztízsű Pesti Est-termékcsaládra, annak további fejlesztésére tudja összpontosítani - ismerteti a közlemény.
Az EXIT-koncepciót ugyanakkor nem adja fel a cégcsoport. A közlemény szerint a lapot "újrapozícionálják", majd a hazai reklámpiac alakulásától függően akár online formában is újraindulhat. Romániában a tervek szerint az EXIT az idei év során indul el.