Az amerikai Verizon Wireless Jenifer Lopezzel partnerségre lépve indít új, mobileszközöket kínáló kiskereskedelmi láncot. Az üzletekben többek között Apple, Blackberry és androidos telefonokat, táblagépeket és egyéb kiegészítőket lehet majd vásárolni.
Az új cég neve Viva Movil lesz, és elsősorban a latin-amerikai vásárlókat szeretnék megcélozni az üzlethálózattal. Az első boltokat New Yorkban, Los Angelesben és Miamiban fogják megnyitni, míg a társaság hivatalos weboldala már szerdától üzemel.
Emellett a Viva Movil új vásárlási alkalmazást is kifejlesztett a Facebookra, ami már szintén elérhető szerdától. Az applikációval a felhasználók különböző okosmobil vásárlási ajánlatokat kapnak, méghozzá az általuk a Facebookon megosztott adatok alapján. A vásárlást pedig a közösségi oldal elhagyása nélkül lehet lebonyolítani.
A Verizon Wireless egy növekvő, de ugyanakkor figyelmen kívül hagyott piacon jelenik meg új hálózatával. Az USA-ban 52 milliós latin-amerikai közösség él, ami igen komoly piac, és ezt szeretné kiaknázni a társaság, nyilatkozta a vállalat működésért felelős vezetője, Marni Walden. Lopez, mint a vállalat kreatív vezetője elsősorban a marketing stratégiáért lesz felelős, de természetesen ő lesz az üzletlánc arca is.
A Verizon Wireless a Vodafone és a Verzion Communication (VC) közös leányvállalata. A Verizon Wireless az utóbbi időben elég sokat szerepelt a pénzügyi hírekben, mivel a tavasz folyamán folyamatosan érkeztek a hírek a Vodafone és a VC csörtéjéről a brit mobilcég részesedésének eladásával kapcsolatban. A Verizon Communications évek óta szeretné megszerezni a Vodafone pakettjét a közös társaságban, ám a tárgyalások valamiért mindig elakadtak.