Többek között a Marks and Spencer kereskedelmi óriás és a BSkyB médiavállalkozás is kifogásolta, hogy hirdetéseik olyan Facebook oldalakon is megjelenhetnek, amelyek tartalma erőszakos vagy megkérdőjelezhető - írja a BBC.
A Facebook – engedve a nyomásnak – elismerte, hogy „ellentmondásos” tartalmú weboldalaira nem szabadna elhelyeznie bizonyos reklámokat, és ebből a szempontból szükség van az alapelvek megváltoztatására.
A Marks and Spencernél egyébként akkor szakadt el a cérna, amikor egy promóciós anyagot a „csinos és meleg fiúk” oldalon tettek közzé, tinédzser fiúképek mellett. A cég meg is vonta a hirdetési büdzséjét a Facebooktól.
A jövőben nem tesznek hirdetéseket olyan oldalakra, amelyek erőszakos vagy szexuális tartalommal bírnak, még akkor sem, ha egyébként a céges szabályoknak adott esetben nem mondanának ellent.