A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

A brazil milliomosokra lőne a Volkswagen

Vágólapra másolva!
Brazíliában fog terjeszkedni Európa legnagyobb autógyártója, a Volskwagen, mely egy 150 millió dolláros beruházás megvalósítása után az Audi A3-as és Q3-as modelleket fogja gyártani a dél-amerikai országban. A Volkswagen a vagyonos ügyfeleket kívánja megcélozni a prémiumkategóriás Audi modelljeivel, mivel az országban egyre több milliomos él, amit a cég több versenytársához hasonlóan szeretne kihasználni.
Vágólapra másolva!

Újraindítja gyártását Brazíliában a Volkswagen, melynek keretében 150 millió dolláros beruházást hajtanak végre a dél-amerikai országban 2015-ig. Ezt Rupert Stadler vezérigazgató jelentette be, aki ezen túl közölte, a brazil jelenlét kulcsfontosságú a cég számára, mivel megteremti az alapjait a további terjeszkedésnek a régióban - írja a Financial Times.

A beruházás megvalósítása után a Volkswagen az Audi A3-as és Q3-as modelljeit fogja gyártani Brazíliában, amivel egyértelműen a tehetősebb rétegeket kívánja megcélozni. Az országban ugyanis egyre szélesebb a vagyonosok köre az elmúlt évek gazdasági "boomjának" köszönhetően, amivel egyre nagyobb kereslet alakul ki a luxustermékek iránt. A brazil pénz- és tőkepiaci szervezet közlése szerint már a 2,4 ezer milliárd reált (nagyjából 1060 milliárd dollár) is meghaladja a brazil vagyonkezelőknél lévő portfóliók értéke, holott 2006-ban még csak 936 milliárd reál volt ez az összeg.

A német autógyártó ezt kívánja kiaknázni a termelés beindításával, számos luxusautógyártóval együtt. Brazíiliában többek között a Volkswagen nagy riválisa, a BMW is jelen van, mely szintén a milliomosok növekvő számát igyekszik kihasználni. A BMW tavaly októberben jelentett be egy 200 millió dolláros brazil beruházást, melynek megvalósítása után 30 ezer járművet fognak gyártani évente a dél-amerikai országban 2014-től.

A Volkswagen pedig nem szeretne lemaradni versenytársaitól, és az óriási brazil piacon lévő terjeszkedés segíthet behozni a riválisokkal szembeni lemaradását, akik már régebb óta igyekeznek kiaknázni a brazil milliomosok egyre szélesebb körét. Európa legnagyobb autógyártójának ráadásul az a célja, hogy 2018-ra a világon is piacvezető vállalattá lépjenek elő, melynek megvalósítására a brazil és dél-amerikai terjeszkedés elengedhetetlennek tűnik.

A Volkswagen legelőször 1999-ben jelent meg a brazil piacon, és akkor is az Audi A3-as modelleket gyártotta, 2006-ban viszont leállította a gyártást. A cég tervei között szerepel, hogy 2016-ban Mexikóban is elindítják az Audik gyártását. A vezérigazgató viszont nem közölte, hogy évente hány darab Audit kívánnak gyártani, csupán annyit mondott, hogy az év végére meg kívánják duplázni elosztó hálózatuk méretét. Elsődleges cél, hogy Brazíliában is a piacvezető prémiumautó-gyártóvá váljanak néhány éven belül - tette hozzá.

Az Európán kívüli terjeszkedés megvalósítása azért is kulcsfontosságú a Volkswagen számára, mivel az európai autópiac évek óta csúszik lefelé a lejtőn. Az ACEA legutóbbi adatai szerint az idei első nyolc hónapban csupán 5,2 millió darab autó fogyott Európában, ami 1990 óta a legalacsonyabb értéknek számít.

Forrás: Origo

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!