Elindította Indiegogo kampányát, és rögtön az első napon mintegy 1400 dollárt gyűjtött a magyar Karma Platform. A kampány startját a londoni Bloomberg Grow Befektetői Fórumára időzítették.
A cég bétafázisban működő termékét, amely azoknak a vállalatoknak kínálna táblázataikés üzleti logikájuk kezelésére alkalmas eszközt, akik kinőtték a Microsoft Excelt, a fejlesztők jövő tavasszal dobnák piacra.
A most indult kampány egyik fontos szerepe, hogy feltérképezze a termék piaci potenciálját. „A most elindított Indiegogo.com kampánnyal az a célunk, hogy felkeltsük a tengerentúli felhasználók érdeklődését, teszteljük a termékünk piacát. A Karma Platform londoni sikerét szeretnénk további piacokra kiterjeszteni, még a termék megjelenése előtt,” magyarázza a piaci stratégiát Kovach Anton a Shiwaforce.com vezérigazgatója.
A feltörekvő vállalkozások növekedésének gátjává válhat a megnövekedett adminisztráció, az átláthatatlan táblázatok sokasága. A Karma Platform erre ad hatékony alternatívát, amely segítségével a felhasználók programozói tudás nélkül, akár egy mozdulattal létre tudnak hozni online elérhető üzleti alkalmazásokat meglévő Excel fájljaikból. A program az átláthatatlan táblázatokat változtatja át integrált vállalati megoldássá.
A Karma Platform fejlesztése főképp a nagyvállalati ügyfeleken szerzett tapasztalatokra alapozva célozza meg a kis- és középvállalatok igényeinek kielégítését. Kovach Anton szerint a most elindított kampány közelebb juttathatja a Karma Platformot a nemzetközi sikerhez és bebizonyíthatja, hogy egy magyar fejlesztőcég, hazai fejlesztőgárdával is Budapestről sikeresen kiszolgálhatja a világ bármely táján működő vállalkozásokat.
Amennyiben a Karma Platform beigazolja a most hozzá fűzött várakozásokat, úgy csatlakozhat a három, mára már jól ismert, Magyarországról indult startup-sikertörténethez, a Prezihez, a LogMeInhez és a Ustreamhez.