A reorganizáció nem szégyen, mindenki hibázik, és mindig van esély újrakezdeni. „Ha mindig minden sikerülne, értelmetlenné válna az a kifejezés, hogy üzleti kockázat” – így a poszt. „Az nyerhet, aki kockázatot vállal – ez üzleti alapelv. A kockázat pedig egyszerűen úgy működik, hogy bizonyos helyzetekben, bizonyos szereplőknek valódi veszteségeket okoz. Azok az emberek, akik ilyen helyzetbe kerültek, és minden szükséges és felelős lépést megtettek a siker, a megkapaszkodás vagy a kárenyhítés érdekében, nem érdemelnek megbélyegzést.
Mindenki hibázik. Sőt lehet, hogy nem is hibázik, hanem csak a képességeit, lehetőségeit meghaladó helyzettel találja magát szemközt. Ha egy csapat gólt kap, nem feltétlen a kapus a hibás, pedig ő kapta gólt. Valahogy így van ez a vállalkozókkal is. Ha a jogszabályokat betartották, mindent megtettek az üzleti siker érdekében, akkor is lehetnek bajok, drámai helyzetek.
A vállalkozási kultúra bölcsőjében, az Egyesült Államokban ez a megfontolás a közmorál része. Sokan próbálnak vállalkozni , és nyilvánvalóan sokan el is buknak. De megpróbálnak egy új dolgot, talán még egyet. Próbálkoznak, tanulnak, és aztán egyszer csak sikerül. Egyre tapasztaltabbakká válnak az újrakezdések által.”
A teljes posztért ide érdemes kattintani.