Az itthon is népszerű fájlmegosztó szolgáltatás, a Dropbox tegnap jelentette be, hogy új funkció-csomagot tesz hozzáférhetővé az eszközt munkára használó júzerei számára.
A Dropbox for Business egyrészt egyértelműen szétválasztja a felhasználó Dropbox-fiókjában a személyes fájlokat a munkával kapcsolatosoktól, másrészt pedig ez utóbbiakhoz olyan, haladóbb közösségi eszközöket csatol, amelyek korábban csak más fájlmegosztó-szolgáltatásokból (például a Google Drive-ból) lehettek ismerősök.
A felhasználók így többek között mostantól nyomon követhetik, hogy ki szerkeszti velük párhuzamosan a dokumentumaikat, sőt, a társszerkesztők az alkalmazáson belül chat-ablakot is nyithatnak.
Pontos rálátás nyílik arra is, hogy ki, mikor, melyik fájlt változtatta meg, ezek a logok ugyanis nélkülözhetetlen elemei a közösségi munkának.
Az üzleti változatban persze még a személyes felhasználásnál is nagyobb szerepe jut a biztonságnak és a jogosultságok megfelelő kezelésének.
Íme egy videó az új funkciókról és lehetőségekről: