Akár műszaki, akár javítással kapcsolatos a beavatkozás, jegyezzük fel gondosan, a kitöltött rovatokkal időt is, pénzt is spórol mindkét fél. Az átlátható, világos helyzet – az autó előéletének teljes és részletes bemutatása – hitelesebbé teszi az eladót, és a siker felé lendítt a tranzakciót.
Soha senki ne cselezzen a sérülésekkel. Az eltérő árnyalatú és vastagságú fényezést, a hegesztés egyenetlenségét bármelyik szakértő könnyen felismeri. Ebből egyenesen következik a bizalomvesztés, az üzlet pedig talán összejön – majd legközelebb.
Akár a légkondicionáló romlik el, akár a fűtőrendszer, nincs az a hiba az autón, amely kisebb összeggel csökkentené az értékét, mint amennyibe a javítás kerül. Bármely esetre igaz az, hogy megéri helyretenni a kocsit eladás előtt.
A szokatlan fényezésű, egyéni díszítésű, vagy éppenséggel nem szabványos hifi-berendezéssel felszerelt autót általában nehezebb eladni, mint egy a gyár óta kreatív ötletnek alá nem vetett darabot. Az AAA azt tanácsolja, minden utólagosan odabiggyesztett speciális kiegészítőt távolítsunk el. Saját magunknak teszünk ezzel szívességet.
Ha törődünk az autónkkal, az befektetés, amely biztosan megtérül. Ne terjengjenek zavaró szagok a jármű belső terében, ne essen szét az ülés, szabadítsuk meg a kosztól és a látható karcolásoktól. Az autó külső és belső megjelenésén nem szabad spórolni. Az igényes vásárló szemében ugyanis a mindkét fél számára elégedettséget hozó tranzakciónak az esztétikum is feltétele.