Hat vállalkozás – az Alphasonic Kft., a Vectra-Line Kft., a SODEXO, a Tudomány Nyelviskola, a Folprint Kft. és a Cégmenedzser Kft. – elhatározta, hogy mostantól erőteljesen segíti a tudatosan fejlődni kívánó vállalkozásokat. A Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. összehangolta a kezdeményező cégek felajánlásait, megtervezte a marketingstratégiát, valamint azt, hogy miként jussanak el az új lehetőség hírei és a felajánlott ajándékok az érintettekhez.
Két kérdéssel mérik fel a karakán döntéshozást és asszertív cégvezetői magatartást:
1.) Milyen fejlesztést terveznek a vállalkozásukban 2014-2015-ben?
2.) Mi az, amit változtatna a cégében?
A tudatosnak bizonyuló vállalkozásokat azután olyan ajándékutalványokkal támogatják, amelyekkel azok a fejlesztési költségeiket csökkenthetik. A friss felmérésben máris több száz cégvezető vett részt, akik a webszájton cikkeket, esettanulmányokat is találnak.