Bánki Tamás Linkedin szakértő szerint ez töretlen ívű fejlődést mutat. A közel 400 millió felhasználó csaknem 1 százaléka céges profil, ezek között 4140 magyarországi illetőségű. A szájt 2 millió csoportja közül majd 980 magyar nyelvű. Jelenleg a hazai listát a Hungary Business Society (HBS) vezeti 6100 taggal, ezt követi a Hungarian IT Professionals a maga 5600 kapcsolatával.
A Linkedint 2003 májusában élesítették az alapítók, jelenleg több mint 200 országból jegyzi felhasználóit, 20 nyelven elérhető, három évvel ezelőtt vezették be a New York-i tőzsdére.
Az üzleti élet Facebookjának is tekintett közösségi oldalon a személyes profilok, céges oldalak, csoportok és álláskereső felületek gráfjában áramlik az információ, természetesen szemben a Facebookkal ez szigorúan szakmai tartalom. És bár a Facebookon is egyre cizelláltabb rendszerben találhatunk új állást, erre a célra még mindig a LinkedIn a leghatékonyabb közösségi eszköz.
A Linkedin hazai tagsága 2011 őszén 150 ezer, 2013 februárjában volt a 300 ezer és 2014 augusztusában érte el az 500 000 tagot, a növekedés üteme továbbra is igen erőteljes. A tapasztalat szerint az a tudatos felhasználó, aki személyes és céges márkaépítésre fókuszál, hosszú távon a Linkedin felületén jut a legmesszebbre az üzleti életben.