Az amerikai hálaadást követő hétvége manapság már egyet jelent a vásárlással. Az üzletek az úgynevezett Black Friday, illetve Cyber Monday alkalmából világszerte óriási kedvezményeket nyújtanak a vásárlóknak, melynek hatására egymást taposva rohamozzák meg a bevásárlóközpontokat.
A Groupon is igencsak jól zárta a hétvégét, a ma közzétett közleményük szerint a múlt hét péntek, illetve a tegnap hétfő volt a vállalat történetében a két legsikeresebb nap. Az egész hosszúhétvégét tekintve 25 százalékkal nőttek az eladások a tavalyiakhoz képest. Ez kitűnő eredménynek számít, hiszen az online eladások hasonló időszakot tekintve mindössze 12,6 százalékot emelkedtek az összes üzletet figyelembe véve. A Cyber Monday eladások idén az elmúlt öt évben először növekedtek 10 százaléknál kisebb mértékben, ezúttal mindössze 8,5 százalékra futotta.
A Groupon részvényei közel 4 százalékos pluszban nyitottak az eredmények hatására.