Bár még csak a gyűjtés zárult le, az egyik legelső sikeres magyar crowdfunding-projekt lehet a Nyugat+Zombik 200 oldalas képregény megjelentetéséért indított Indiegogo-kampány. A nyugatos költőket (Ady Endrét, Kosztolányi Dezsőt, Babits Mihályt stb.) a zombiapokalipszis közepébe helyező, eredetileg csak 32 oldalas képregényt az író-rajzoló, Csepella Olivér saját diplomamunkájaként alkotta meg, majd az alkotást feltöltötte az internetre is, ahol hatalmas sikert aratott. Ezután döntött úgy, hogy elkészíti a történet folytatását, egy 200 oldalas képregényt, amelyhez az Indiegogo nevű oldalon indított kampányt. A gyűjtés első napján szinte egyből összegyűlt a kívánt összeg több mint kétszerese, 3 millió forint. Csepella ígérete szerint a teljes képregény jövő ősszel lesz majd elérhető, az adakozók addig póló, pulóver, plakátok és más ajándéktárgyak közül választhatnak a felajánlásaikért cserébe.
Az M3D nevű cég az év elején azt a célt tűzte ki, hogy megépíti az első tömegek számára is elérhető árú 3D-nyomtatót. Egy korai prototípust már a projekt előtt megépítettek, ezt követően a tömeggyártásra és a termék tesztelésére indítottak gyűjtést a Kickstarteren, ahol májusig 3 és fél millió dollárt gyűjtöttek össze. A gyűjtés során több befektető is vállalta a termék további prototípusainak tesztelését, ezek a projekt oldalára felkerült videók szerint sikeresen zárultak, így a termék jövő februártól már a szélesebb közönség számára is hozzáférhető lesz potom 349 dollárért (86 ezer forint). A nyomtató kisebb méretű műanyag tárgyak nyomtatására alkalmas, a fejlesztők szerint rendkívül felhasználóbarát, egyszerre alkalmas művészi vagy mérnöki munkákra, valamint kisebb hétköznapi használati tárgyak gyártására, pótlására.
Idén mutatták be a mozikban a Veronica Mars című krimit, amely az egyik legelső Kickstarteren finanszírozott egész estés mozifilm volt. A 2007-ig futó detektívsorozat rendezője, Rob Thomas az oldalon 5 millió 7 ezer gyűjtött össze a sorozat folytatásaként bemutatott egész estés filmre, amihez leszerződtették Kristen Bellt, az eredeti sorozat főszereplőjét is. A Magyarországon is bemutatott film ugyan a jegypénztárakban nem hozta vissza befektetett összeget (bemutatása után 3 és 5 millió dollárt hozott a forgalmazó Warner Bros. számára), a stúdiónak mégis nyereséges volt a projekt, hiszen a film büdzséjét nem ők, hanem teljes egészében a rajongók állták. A filmet a kritikusok is értékelték, és a bemutató után Kirsten Bell és Rob Thomas is úgy nyilatkozott, hogy a stúdió nyitott egy folytatásra is (az nem derült ki, azt is crowdfunding segítségével finanszírozzák-e).
Az Egyesült Államokban bevett intézmény az úgynevezett Political Action Committee (PAC). Ezek olyan szervezetek, amelyek egy választás alkalmával egy-egy jelölt számára gyűjtenek kampánytámogatásokat. Ezeknek a működését sokan kritizálják, mivel sokak szerint a kampánytámogatásokkal a nagyvállalatok lényegében megvásárolhatják a választott döntéshozókat, akik hatalomra kerülve az ő érdekeiket képviselik majd. Lawrence Lessig, az amerikai kampányfinanszírozási rendszer reformjáért küzdő aktivista idén tavasszal úgy döntött, Mayday PAC néven saját PAC-ot indít olyan jelöltek támogatására, akik szintén megreformálnák a választási rendszert. A kezdeményezéshez számos aktivista csatlakozott, végül májusban sikeres Kickstarter-kampányt indítottak, amelyből a reformpárti képviselőjelöltek kampányát (republikánusokét és demokratákét is) támogatták. A csapat 5 millió 7 ezer dollárt gyűjtött össze, amelyből novemberben több képviselőt is bejuttattak a Képviselőházba. Lessig azt ígéri, 2016-ban újabb gyűjtést indítanak, és addig folytatják a kampányt, amíg a választási reformot pártoló képviselő nem lesznek többségben az amerikai törvényhozás mindkét házában.
Minden idők legsikeresebb Kickstarter-kampányának bizonyult Ryan Grepper Coolest Cooler nevű többfunkciós hűtőtáskájának gyártásáért indított gyűjtése. A turmixgéppel, sörnyitóval és USB csatlakozóval is felszerelt táska ötletét Grepper már 2013 novemberében is bedobta, azonban ekkor még nem sikerült elérnie a kívánt összeget. Nyáron azonban új gyűjtést indított, többek között arra számítva, hogy „az embereket nyáron jobban érdekli majd egy hűtőtáska”. Számítása bevált, pár hét alatt több mint 60 ezren támogatták a terméket, az összegyűjtött összeg, 13 millió dollár 265-szöröse lett az eredetileg szükséges pénznek. A Times novemberi számában az év 25 legjobb találmánya közé választott Coolest Cooler gyártása már el is indult, a hűtőtáska első példányai már megrendelhetők a találmány weboldalán, januári kiszállítással.