Miklovicz Norbert, az esemény ötletgazdája a 2015-re várható marketingtrendek, marketingmódszerek és –eszközök köré szervezi a fesztivált. Az előadásokra 14 gyakorlott szakembert kért fel. Tavaly 600 érdeklődő hallgatta meg a prezentációkat.
„Témáinkat, csakúgy, mint tavaly, hosszas piackutatás után véglegesítettük, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek azt kapják, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szükségesnek éreznek a saját cégükben” – fogalmaz Miklovicz Norbert, a Marketing112 kkv-marketingszakértője.
Az idei évben újdonságokra is számíthatnak a résztvevők. Bemutatkozik a Networking Aréna társrendezvény, ahol a BCC Hungary segítségével gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, a kapcsolati tőke megosztására van lehetőség, továbbá a kiállítók mellett, a szünetekben speciális szakmai szervezetfejlesztési workshop is várja az érdeklődőket.
A konferencián idén is kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat annak a szakmai szakértőnek és társaságnak, akik előző évi munkásságukkal nagy hatással voltak a kkv-piac fejlődésére.
A 2015. január 29-i eseményre ezen a weboldalon lehet jegyet váltani.