Olcsóbban tervezik a körgyűrűt
![m0](https://cdn.origo.hu/2023/12/Ifp-dkX06qhEX36dSBba4k2908UoXsbKTSqk1kLaaz4/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzdjYjRmODk0MmRlNTQ2M2NiZjkzOGRiNmU4OWQxYTI0.webp)
A másik - szintén közös - ajánlatot az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt., az Unitef ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. valamint az Út-Teszt Mérnök és Szolgáltató Kft. tette.
A nyertesnek az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az 1. számú főút közötti szakaszára a környezeti hatástanulmányt és a Natura 2000 hatásbecslést kell elkészítenie, illetve a környezetvédelmi engedélyt is be kell szereznie.
A nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet. A nyomvonallal érintett települések: Solymár, Budapest II. kerület (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszőlős, Budakeszi, Biatorbágy, Budaörs. A szakasz kivitelezése a 2020-2027-es uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el.