A 2007-ben alapított és akkor 5,6 millió forint forgalmat bonyolító vállalkozás hét év alatt több mint 200-szoros, a bázishoz képest pedig 66 százalékos növekedést ért el tavalyi 1,34 milliárdos bevételével. Itthon 60, külföldön 80 százalékot nőtt a forgalma, és mint Varga Zoltán ügyvezető beszámolt róla, 2014-ben az oldal megközelítette az 1,2 millió vendégéjszakát és a 10 milliárd forintot.
Varga Zoltán hozzátette, az egyre több foglalást eredményező szemléletváltásban számos szolgáltatás segítség. Ilyen például a rugalmas kereső, az azonnali foglalás és az ár-összehasonlítás lehetősége is, így a Szállás.hu fejlesztései a piac növekedését is szolgálják.
A Szállás.hu tavaly év végén együttműködésben állapodott meg egy német weboldallal. Így a Hotel.de teljes kínálatával bővülve márciustól mind az öt földrész országaiban lesz lehetőségünk foglalásra a magyar oldalon. Varga Zoltán elmondta, az oldal célja a közép-európai piacvezető pozíció. Jelenleg a hazai piacon 31 százalék a Szallas.hu részesedése. Tavaly nem csak az üzleti eredményekben tapasztaltak rekordot: vendégeik között akadt olyan, aki a teljes 2014-es évben ugyanazt a hotelt választotta minden alkalommal, volt vendégük, aki 9 millió forintot fizetett egyetlen foglalásért, többen pedig a skála másik szélsőségét jelentő 2000 forintot éjszakánként.