Az Oriana innovatívan közelít az egyedi szoftverek fejlesztéséhez, egyensúlyra törekedve a száz százalékban testre szabott alkalmazások által kínált lehetőségek, a minél rövidebb fejlesztési idő valamint az elérhető mértékűre redukált költségek között.
A szoftvercég a terjeszkedése során - az elmúlt három évben mintegy 360 százalékos növekedést regisztráltak - nem elsősorban direkt értékesítésre, hanem egy partneri hálózat kiépítésére fókuszálnak, ahol a partnerek az Orianát platformként használva, annak alkotóelemeiből építik meg a maguk vagy ügyfeleik alkalmazásait.
Ennek az ökoszisztémának vált most részévé az Invitel, amely szolgáltatásaival a jövőben egyre inkább a felhőalapú megoldások valamint a kkv-szektorból kikerülő ügyfelek felé fordul majd.
„Az elmúlt években az Invitelnél fókusz területté vált az ICT. A szolgáltatások fejlesztése érdekében folyamatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyekkel hatékonyan támogathatjuk üzleti ügyfeleink működését" − mondta a bejelentéssel kapcsolatban Marton László, az Invitel ICT üzletágának vezetője.
"Arra törekszünk, hogy már majdnem kész üzleti alkalmazásokból állítsuk össze a vállalatok egyedi igényeire szabott megoldásokat. Az Oriana technológiája az Invitel és az ügyfeleink számára is gyorsabb és költséghatékonyabb megoldást jelent az üzleti kihívásokra” − tette hozzá a szakember.
Egy friss kutatás szerint az üzleti applikációkkal szemben támasztott legfontosabb alapkövetelményeknek ma a biztonság, a felhasználói élmény, a gyorsaság, a mobilitás, az integrálhatóság és a felhőalapú struktúra számítanak. Az Oriana ezeknek a paramétereknek megfelelően fejleszti Effektor Studio kódnevű technológiáját.
Kovács Péter, a cég ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a tavaly élesített 2.0-ás verzió annyira leegyszerűsíti az alkalmazásprototípusok elkészítését, hogy arra ma már nemcsak a programozók, hanem akár az üzleti tanácsadók is képesek lehetnek. Ennek megfelelően - a szoftverfejlesztés hagyományos menetétől eltérően - az ügyfelek egy-egy tárgyalás során nemcsak specifikációk és száraz dokumentációk, hanem valódi, működő és kattintható alkalmazások alapján tudnak döntéseket hozni.
Az Oriana eddigi működését saját tőkéből finanszírozta, legutóbbi mérlegük szerint 2013-ban 456 millió forintos árbevétel mellett mintegy 110 millió forintos adózás előtti eredményt értek el. A közeljövőben a fő fókuszuknak a partneri hálózatuk bővítését tekintik.