A Kékkúti Ásványvíz közleménye idézi Alessandro Pasquale-t, a Karlovarské Minerální Vody (KMV) vezetőjét, aki elmondta: ambiciózus növekedési terveik vannak a Kékkútival. "Egyszerre vagyunk elkötelezettek a fogyasztók és a helyi tradíciók, helyi termékek iránt. A Kékkúti termékek szerves részei a magyar tradíciónak, olyan nemzeti kincsek, amelyeket a magyar fogyasztók szeretnek" - mondta
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. Magyarország egyik legnagyobb ásványvíz palackozója, jelenleg a Nestlé tulajdonában áll. A cég palackozza a Theodora és a Nestlé Aquarel márkát, és forgalmazza a Nestlé Waters nemzetközi márka portfólióját (San Pellegrino, Acqua Panna, Perrier).
A KMV 2008-ban kezdte terjeszkedését az európai piacokon. A 750 alkalmazottat foglalkoztató cégcsoport jelenleg a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Ausztriában, Németországban, Lengyelországban valamint Ukrajnában van jelen, és több mint 20 országba exportál.
Az Európai Palackozott Víz Szövetség 2013-as adatai szerint a magyar ásványvízpiac a legfejlettebbek közé tartozik Európában. Kifejezetten magas, 119 liter az egy főre eső átlagos fogyasztás, ez a 2008-2013 közötti időszakban 3,5 százalékos emelkedett.
Jól teljesít a Kékkúti is, a cég 2013-as árbevétele 5,04 milliárd forint volt a 2012-es 5,41 milliárd után. A cég adózott eredménye 2013-ban 1,11 milliárd forint veszteség volt, az egy évvel korábbi 815 millió forint veszteség után.