Egyre csak nő a Victoria’s Secret modelljeinek ismertsége, amiből a márka egyre nagyobb profitot húz. És bár valószínűleg nem keresnek rosszul ők sem, az igazi nyertese ennek a cég 77 éves vezérigazgatója, aki nagyjából még 15 százalékos részesedéssel rendelkezik a cégben. A céget egyébként L Brands-nek hívják, és nem csak a Victoria’s Secret tartozik hozzá, hanem például a Bath & Body Works is, amely főleg szépségápolási szereket árul.
Az elmúlt évben pedig nagyon jól ment a cégnek, amiért a részvény árfolyama is hatalmas emelkedésbe kezdett augusztustól. Jelenleg pedig mindenkori csúcsok közelében van a részvény, 90 dollár fölött, holott kb. 7 hónappal ezelőtt még 60 dollár környékén volt az árfolyama.
Ezután a rali után nem csoda, hogy Wexner vagyona is jókora lökést kapott. 43,3 millió darab részvénye ugyanis a jelenlegi árfolyamszinteken (93 dollár) több mint 4 milliárd dollárt érnek. Wexner egyébként még 1963-ban alapította a cég elődjét The Limited néven. Az évek során folyamatosan változtatta a portfolióban lévő márkák számát. 2007-ben például a korábbi névadó brandjét, a The Limited-et és az Express-t is eladta. Szintén nincs már a cégnél a Lane Bryant, a Lerner, vagy a Galyan’s márka, valószínűleg azért mert nem voltak elég nyereségesek ahhoz, hogy az L Brands-nél maradjanak.
Az pedig, hogy a Victoria’s Secret nagyon jó választásnak bizonyult, amikor Wexner megvette a márkát 1982, az abból is látszik, hogy akkor mindössze 1 millió dollárt fizetett érte. Igen egy milliót, nem milliárdot. A legutóbbi pénzügyi évében a cég csak a Victoria’s Secret márkából 1,2 milliárd dolláros üzemi eredményt hozott össze, 7,2 milliárd dolláros bevétel mellett.
Korábban az L Brandsről: