Pocket Guide nevű alkalmazásával három éven belül egymillió előfizetőt szeretne elérni, egyben a mobil utazási piac kiemelkedő szereplőjévé akar válni június startupja, a GPS City Guide Kft. A Pocket Guide akusztikus séta. Térképpel és hangutasításokkal úgy vezet végig egy-egy városon, mint egy idegenvezető. Az alkalmazás GPS pozíció alapján hangnavigációval végigvezet a kiválasztott túrán, a látványosságok megközelítésekor automatikusan hallhatóvá válik az információ. A turista a túra bármely szakaszán tájékozódhat nem csak a nevezetességekről, de a környéken lévő éttermekről és kávézókról is. A menet közben készített feljegyzésekből, képekből és videókból az applikáció akár látványos, 3D-s filmet is tud készíteni.
A startup 2009-ben indult, 2010-ben már 1,5 millió eurós befektetést kaptak a Finext Startup kockázati tőkealaptól, a felhasználók száma tavalyra 5 kontinens 150 városában meghaladta a 3,5 millió főt.
A GPS City Guide mellett „A hónap beruházója” elismerést a Mizsetáp Kft., „A hónap kis- és középvállalkozása” díjat a Confector Mérnök Iroda Kft. vehette át.