A Ford csaknem 770 ezer gépjárművet adott el az idei első hét hónapban 20 legfontosabb európai piacán, így az előző év azonos időszakához képest 9,7 százalékkal növelte az eladásait.
A júliusi összesített európai értékesítési darabszám elérte a 100 500-at, ami 5,3 százalékos növekedés éves szinten. Júliusban a Ford személygépkocsi-értékesítésének 77 százalékát tették ki a magasabb értékű és a flottaszegmensben elért eladások.
Idén január-júliusban a Ford 8 százalékkal részesült a teljes európai járműpiacból, ami 0,1 százalékpontos erősödés. Európában a Ford továbbra is a második legnagyobb értékesítést produkáló márka, mind az összesített járműértékesítés tekintetében, mind pedig a személyautók és a haszongépjárművek szegmensében.
A piaci részesedést tekintve 12,3 százalékkal Magyarország a harmadik helyen áll az európai Ford-piacok között, és magabiztosan vezeti a magyarországi személy- és haszongépjármű eladásokat – derül ki a közleményből.
A Ford összesített haszongépjármű-értékesítése júliusban 4 százalékkal, az év első hét hónapjában pedig 28 százalékkal növekedett. A márka piaci részesedése a haszongépjárművek piacán 1,7 százalékponttal, 12,3 százalékra nőtt az első hét hónapban. A Ford júliusi haszongépjármű-megrendelései 72 százalékkal múlták felül a tavaly júliusit.